sobota, 31 sierpnia 2013

ZWIERZĘTA RÓŻNE

Podczas mojej wycieczki do niemieckiego ZOO miałem okazję zobaczyć, dotknąć i pokarmić wiele ciekawych zwierząt.

Chciałbym Wam je pokazać, bo niektóre są niesamowite.

Na przykład:

Ta szkocka rasa wyżynna - odmiana bydła, specjalnie wyhodowana z połączenia dwóch ras (czarnej i rudej). Mają niezwykłe grzywy (tylko przez swoją długą sierść okropnie "pachną").

Zdjęcie mojego autorstwa

Zdjęcie mojego autorstwa
Zdjęcie mojego autorstwa
Zdjęcie mojego autorstwa
Zdjęcie mojego autorstwa

Bardzo zainteresowała mnie też pewna świnia, której w takim kolorze jeszcze nie widziałem.
Szukaliśmy trochę w internecie i wychodzi na to, że jest to wietnamska świnia zwisłobrzucha (ale 100% pewności nie mamy).
Ciekaw jestem czy Wy znacie tą odmianę :).
Jak Wam się świnka podoba? Fajny ma ryjek :)

Zdjęcie mojego autorstwa
Zdjęcie mojego autorstwa

Zdjęcie mojego autorstwa

Zdjęcie mojego autorstwa

Zdjęcie mojego autorstwa

Zdjęcie mojego autorstwa


Napotkaliśmy również ŁOSIA, a w zasadzie mamę łosia (klępę) z młodym (łoszakiem).
Nigdy wcześniej nie widziałem z tak bliska łosi.

Zdjęcie mojego autorstwa

Zdjęcie mojego autorstwa

Spotkałem też WILKA:

Zdjęcie mojego autorstwa
Zdjęcie mojego autorstwa
i LISA:

Zdjęcie mojego autorstwa

i SZOPA PRACZA:

Zdjęcie mojego autorstwa

i sowę PUCHACZA BIAŁEGO:

Zdjęcie mojego autorstwa

Zdjęcie mojego autorstwa

i wiele innych jeszcze zwierząt - kolejne zdjęcia wkrótce :)

3 komentarze:

  1. Widzę Patryczku, że Twoje zainteresowanie zwierzętami i ptakami w ZOO zaowocowało pięknymi zdjęciami.
    Zdjęcia są piękne i ciekawe opisy. Cieszę się, że miałeś wsaniałe wakacje i swoimi wspomnieniami możesz dzielić się z innymi. Świetnie to robisz.
    Pozdrowienia i buziaki ślę
    babcia Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja kochana Babciu :).
      Wakacje były najfajniejsze i świetnie się tam bawiłem. Radość dawało mi fotografowanie tych wszystkich zwierząt.
      Pozdrowienia, Twój kochający wnuk Patryk

      Usuń
  2. Teraz Patryczku nauka przed Tobą przez cały rok. A następne wakacje mogą okazać się jeszcze fajniejsze.
    Ja również Patryku Cię kocham, ściskam, tęsknię i pozdrawiam (szkoda, że tak jesteśmy od siebie daleko)
    babcia Ula

    OdpowiedzUsuń